Ekonomi

ŞOK Marketler “Tüketici İhtiyaçlarını En İyi Karşılayan Marka” Seçildi

Sia Insight’ın Marketing Türkiye için yaptığı, metropollerde yaşayan tüketiciler arasında gerçekleştirilen Tercih ve Tüketim Alışkanlıkları Araştırması’nda ŞOK Marketler “Tüketici İhtiyaçlarını En İyi Karşılayan Marka” seçildi. Büyük deprem felaketinin ardından hızla yürütülen araştırma, küresel krizlerin de etkisiyle zorlaşan ekonomik koşulların, afet sonrası tüketici alışkanlık ve beklentilerinin nasıl olduğunu ortaya koymayı amaçlıyor.

Araştırmaya göre tüketicilerin markalardan bekledikleri en önemli konu müşterilere uygun fiyatlı ve indirimli ürünler sunmak, ardından fiyatların istikrara kavuşması ve krizi fırsata çevirmemek. ŞOK Marketler araştırmasının sonuçlarına göre konuşma konusu tüketici beklentilerini karşılayan markalardan biri oldu.

Demirel: “Kaliteli ve uygun fiyatlı ürünlerimizle halkın gönlünde yer edindik”

Uygun fiyat politikaları, kaliteli ve sağlam ürün gamı ​​ile her zaman insanların gönlünde yer edindiklerini belirten ŞOK Marketler Genel Müdürü Uğur Demirel, şunları söyledi:

“Yılın her günü kaliteli işleri en uygun fiyatlarla müşterilerimizle buluşturarak ev ve ülke ekonomisine katkı sağlıyoruz. Ocak ayında düzenlediğimiz ‘1000 üründe sabit fiyat’ kampanyamıza da müşterilerimizin ilgisi oldukça yüksekti. Müşterilerimizin ihtiyaçlarını en gerçek şekilde tespit etmek ve karşılamak için çalışıyoruz. Ülke olarak büyük bir felaketin içinde olduğumuz bu günlerde elimizden gelen desteği vermeye çalıştık. Böylesine hassas bir dönemde, yaptığımız çalışmaların sonuçlarını insanların tercihi üzerinden görmek ve tüketicinin ihtiyacını en iyi karşılayan marka olarak seçilmek bizim için çok değerli ve gurur verici. Bizleri bu şerefe layık kılan halkımıza, müşterilerimize ve tüm çalışma arkadaşlarıma teşekkür ediyorum” dedi.

cumra-ajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu